mandag den 19. december 2011

JULEGAVER PART 2

JULEGAVE INDKØB....


Selvom min opgave ikke laver sig selv, havde jeg brug for et break så har brugt dagen med min mor på at købe julegaver :-) Fandt blandt andet en kjole jeg tror bliver min nytårskjole se den nedenunder:

Lige et billede fra i morges eller billeder af min mulige nytårskjole...






Købte den ikke da jeg var lidt i tvivl og ville kigge på nogle flere men nu når jeg kommer hjem synes jeg stadig ikke rigtig jeg kan få den ud af hovedet... tror den ville være så flot med mine nye stiletter (min julegave) og måske et bælte ! Hvad synes i?? 


10 kommentarer:

  1. Hvor er den flot kjolen - hvor er den fra? ;)

    SvarSlet
  2. Hej Julie :) Synes virkelig det er en flot kjole, må man være så fræk og spørge hvor den er fra? :)

    SvarSlet
  3. Hvor er dit iphone cover fra?

    SvarSlet
  4. Jeg har selv købt den i guld til nytår, den er virkelig fin. Do it.

    SvarSlet
  5. Fed kjole! Den kunne være endnu mere lækker, hvis du satte den sammen med et smalt bælte rundt omkring maven og poser den lidt - hvis du altså forstår mig :-)

    Kærligst Emilie. <3
    // emiliechristoffersen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Kjolen er fra Vero Moda ;-) Og mit iphone cover er købt i en lille butik på Nørrebro i København! Kender ikke navnet på butikken :( desværre...

    SvarSlet
  7. Fed blog !!!

    Hvad koster kjolen??

    Knus..

    SvarSlet
  8. jeg har været inde at købe den ! den er så dejlig!

    Lav nogen flere indlæg! elsker at læse din blog..

    SvarSlet