tirsdag den 13. marts 2012

gul







Tidligt på efteråret og i starten af vinteren var jeg helt forelsket i den helt skarpe pink farve! Derfor har jeg efterhånden, ret mange forskellige klæder og smykker m.m i denne farve. Men nu er det altså gul som har fanget mig, jeg har altid været glad for de lidt kedelige og dæmpet farver (sort, hvid, grå osv), men nu hvor det snart er sommer er farverne begyndt at interessere mig mere! For at det ikke skal være løgn, har jeg altid synes at gul gik bedst til mørkhåret, men har overgivet mig og må bare prøve lykke med den smukke gule farve her til foråret/sommer. Jeg har allerede fået hængt tre gule ting op på tøj stativet, så mere gult skal der til.. har ikke fået taget billeder af mine gule fund, men i får æren af at se det i morgen hehe ;-) Hvad synes i om gul?

5 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER gul og har flere gule ting :-) synes det er en farve man bliver glad af at have på :-)
    Så hop endelig i det gule :-)

    Jannie
    Fruitpieces.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Den farve er jo for lækker... Den første kjole du har lagt et billede ud af, ved du hvem designeren er? :-O

    Isabella
    http://www.isabellacathrine.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Super lækker blog du har dig Julie!
    Håber du vil tage et kig forbi vores :-)

    http://deuxdemondes.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  5. Nej det gør jeg desværre ikke Isabella :( er også selv helt betaget af den smukke kjole !

    Deux Mondes, jeg kigger forbi jeres blog ! ;-)

    Knus

    SvarSlet