torsdag den 8. marts 2012

Beklager !!!


Jeg har virkelig haft mange ting om ørerne her de sidste par uger, så har helt forsømt min blog og jer læsere :( Det beklager jeg mange gange! Jeg har siddet med lektier, afleveringer og opgaver og lange skoledage og ikke haft meget overskud til indlæg her på bloggen eller andet sjovt.. Jeg har weekend i morgen hvor jeg nok skal følge op på det forsømte og give bloggen "livet" tilbage hehe !! VENDER STÆRKT tilbage! 

Som sagt kan i også finde mig på Instagram: Missasmussen ;-) Hvis i også har Instagram så skriv endelig jeres navn eller tryk "follow" på min instagram så jeg også kan følge med hos jer og se jeres billeder! Forsat god torsdags fuldmåne aften til alle ;)   

2 kommentarer:

  1. Hej Julie (:
    Jeg følger dig nu på instagram.
    Jeg hedder mieaaen derinde :)

    SvarSlet
  2. Dejligt ;-)
    Jeg tjekker lige derinde og følger dig også ;-)
    Knus

    SvarSlet