lørdag den 25. februar 2012

Find mig på Instagram

Wupti, så er jeg kommet på Instagram, hvor i kan finde og følge mig ;-) Til jer som ikke har stiftet bekendskab med Instagram er der en app til Iphone, hvor man ligesom på Blogs, Facebook osv.. kan dele sine billeder, alle kan følge én og skrive kommentarer og "like" dine billeder, kort fortalt .. Jeg hedder by the way: Missasmussen derinde (en smule latterligt navn, men der var ikke mange muligheder hvor mit navn indgik i, som ikke allerede var snuppet).  

Synes i skulle tage et smut forbi både jer som kender Instagram men også jer som ikke har kendskab til det, jeg synes hvertfald det er en hurtig og simpel måde at opdatere billeder og tanker (især når man er på farten, så bliver blogindlæg lidt sat på standby) HER - kan i finde et lille smugkig på programmet.
- God fredag nat ;-) 



Her er lige to billeder som jeg har lagt op på Instagram - i disse dage hvor jeg har været sløv på bloggen - hvilket jeg beklager meget .. spørgsmål skal jeg også have besvaret og lover at få rettet op det sløve og give feedback på spørgsmål mm. i løbet af weekenden .. Hugs her fra :)

4 kommentarer:

  1. hey julie. Cool blog :-)
    har du ikke lyst til, at skrive hvor din mor har butik? det halsterklæde med stjerner på du på et tidspunkt skrev om, vil jeg gerne have fat i, måske du kender en hjemmeside??
    varme hilser herfra.

    SvarSlet
  2. Er helt vild med din blog, føler nu. :)

    Kathrine // blogwrittenbyme.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Super fedt ;-) Tusind tak Kathrine!

    SvarSlet
  4. Hej Anonym
    Tak skal du have, min mor har desværre ikke flere tørklæder i hendes butik men kan muligvis få bestilt et hjem til dig hvis du er interesseret, for er ikke sikker på at man kan finde dem på nettet.

    Beklager det sene svar
    Knus

    SvarSlet