onsdag den 15. februar 2012

ØNSKER MIG




Grå top: HER // Sort top: HER 

Forrest & Bob er nok et af de mærker jeg har aller størst kærlighed til for tiden, deres enkle styles falder lige i min smag! Jeg glæder mig til sommer hvor jeg til den tid skal have skaffet mig alverdens toppe, t-shirts og bodystockings derfra! Nok for mig sommerens bedste mærke, når jeg sidder og surfer rundt på deres hjemmeside har jeg lyst til at eje det hele ! Hvis i ligesom mig falder for enkelheden så tag et smut forbi du kan finde hjemmesiden HER :-)

6 kommentarer:

  1. Hej Julie, super inspirerende blog du har. Jeg har fulgt med i et stykke tid, og har set du har efterspurgt, hvad man gør når der står man har brugt sin kvote med billeder. Jeg fik samme besked i dag, men jeg har nu fikset det. Hvis du har en Google+ konto, kan du gå ind under dine billedealbum (på din Google+ konto), og der kan du se de billeder du har lagt op på din blog. Hvis du sletter de album vil du igen have mulighed for, at sætte flere billeder ind. Jeg håber du kan bruge svaret, og finder ud af det.
    Knus N

    SvarSlet
  2. de har virkelig også den flotteste udskæring!!!!


    Kig forbi min blog, hvor jeg uddeler GRATIS menucards til ALLE!!! :)
    kh www.amalienicoline.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Nanna
    Uhha .. hvor siger du jeg skal gå ind?? hvor skal jeg trykke henne ?? ;-) Er ikke så skarp til det her Google konto ! :(
    Håber du kan hjælpe !

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er også lidt svært, at forklare men jeg skal prøve :-).

      Har du en Google+ konto, plus.google.com ??

      1. Hvis så skal du gå ind på google og logge ind
      2. så vil der oppe i venstre hjørne stå dit "navn" samt et "+" klik der.
      3. Så vil du komme ind på en side, hvor der står "strøm".
      4. Oppe i venstre hjørne står der "Google+", ved siden af det, altså hvis du kigger lidt til højre er der et ikon som ligner et "hus". Ved siden af det hus er det et ikon som fortiller et "foto". Klik på "foto" ikonet.
      5. Under hvor der "Google+" oppe i venstre hjørne står dit navn, og under det vil der være en 5 muligheder om, hvile fotos du vil ind på. Klik på "Dine album"
      6. Så vil du se et eller flere album, hvori et af dem der er billeder fra din blog. Der kan du slette nogle af billederne.
      MEN når du sletter dem vil de også forsvinde fra din blog, så du skal kun slette dem som du ikke bruger. Fx hvis det er din header du vil lave en ny af kunne du slette den gamle header, så har du mulighed for, at sætte den nye ind.
      Jeg håber ikke det blev for rodet, det er lidt detaljeret. Held og lykke med det ;-)

      Knus N

      Slet
  4. Åh, de er også bare så fine! :-)

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Nanna Hedegaard
    Har slet ikke haft tid til at give respons eller at få bloggen tilbage til livet! Men tusind tak for din lange og grundige forklaring, vil helt sikkert prøve og se om jeg kan få det fikset! Knus

    SvarSlet