onsdag den 15. februar 2012

The power of pink


"PINK IS THE NEW BLONDE" 
Jeg er helt forgabt i denne smukke Amerikanske model, Charlotte Free! Hun er kendt for hendes pink hår og gik fra at være et rigtigt dårligt valg til runways til at være den mest eftertragtede pige, trods hendes kun 170 cm, alligevel ret godt klaret ! Synes hun udstråler sådan en sødhed og charme samtidhed med hende pink hår, som giver hendes look et twist af alternativitet, og bliver en del anderledes end mange af de andre modeller. Får næsten lyst til at farve mit eget hår den tøre pink farve som er på det sidste billede! Er helt tosset med den farve. Hvad synes i om Charlotte Free? 






3 kommentarer:

  1. Så flot! - ville ønske jeg havde mere mod hehe :-)

    /Rikke
    http://modekolibrien.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Julie,
    super fed og inspirerende blog :-)

    Jeg har været så heldig, at få sendt en BlogAward, og jeg skal derfor sende Awarden videre til 5 blog's med under 100 læsere. Hvor jeg der i blandt har valgt dig! Det du skal gøre er, at vælge 5 blog's alle med under 100 læsere, og skrive et indlæg på din blog hvor der står du har modtaget et Award fra mig(som link), sammen med de 5 blog's du valgte(som link) og nogle spørgsmål som du kan finde på min blog. Håber du kunne bruge det til noget :-)

    Knus N
    Nannahc.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ja også mig, men måske jeg skal prøve det pinke look her til sommer ;-)

    Hej Nanna
    Tusind tak skal du have, det varmer ! :)

    Lyder spændende men er nok ikke så relevant længere? Beklager det sene svar, har haft meget om ørerne..

    Knus Julie

    SvarSlet