lørdag den 11. februar 2012

Jeg er pokkers heldig!

Jeg har fået den smukkeste blå top af min søde veninde Anne! Er forelsket i den ..


Trøjen er fra ONLY 

I får lige historien om denne smukke blå satan! I sommers var jeg som nævnt et par gange i Cannes med tre skønne piger, min veninde Anne havde denne blå top med derned og jeg var så heldig at få lov at låne den en aften! Som i kan se på billedet over, som er der fra :-) MEN endnu mere heldig var jeg da hun fortalte at hun gerne ville give mig den! Min veninde bor i Vejle men kom til Århus i går for at feste og hygge, og det var rigtig dejligt at se hende, plus hun havde taget trøjen med ! Så jeg er en lucky girl på en ellers træls tømmermænds lørdag! 

1 kommentar:

  1. julie jeg må eje denne top!! tror du stadig de har den eller er det lang tid siden din veninde har købt den ?

    SvarSlet