torsdag den 7. juni 2012

Godmorgen



Cardigan: Gatemore, Noa Noa / Solbriller: H&M

Peace out! Jeg skal til eksamen her om et par timer og er stået tidligt op for at prøve at få styr på det sidste og få lidt mad i maven og selvfølgelig en god kop kaffe. Senere skal ind til til Forrest & Bob Sample Sale på Sku' Ned i Århus ;-) Nogen af jer som skal derind? Hvis i er i tvivl om hvad sulan det er jeg fabler om, kan i tjekke event'et ud her. Har i bund og grund ikke tid til at sidde her og hygge mig, hehe. Så jeg løber igen, kan i alle have en god torsdag! 

5 kommentarer:

  1. Hvordan gik din eksamen?? :)

    SvarSlet
  2. Ja, hvordan gik din eksamen smukke Julie? :)

    SvarSlet
  3. Håber det gik godt!!! Hvor er din neglelak fra? Farven er bare super fin :) Dejlig blog og fed stil du har. Håber du har lyst til at følges. Følger i hvert fald dig nu :))

    SvarSlet
  4. Min eksamen gik ikke som forventet, kom ud med et 4 tal :(
    men det er der ikke noget at gøre ved nu!

    Min neglelak er fra h&m, købte den sidste år og har ikke set den siden .. men tror mange andre mærker har lavet en farve lignende den ! ;-) I lige måde Dots!

    SvarSlet
  5. acquainted of this your broadcast offered bright clear ideaI am really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one today..
    I believSarah Berger

    SvarSlet