mandag den 4. juni 2012

SÅ ER DER JOB !

Kære søde læsere
Nu er det snart en måned siden jeg har givet lyd fra mig, og har bestemt ikke glemt jer eller bloggen ! Jeg har blot haft meget at se det, jeg er færdig med min uddannelse om tre uger så der kommer der run på bloggen - PROMISE! Jeg har fået et fantastisk befriende opkald i dag, jeg har nemlig fået arbejde i Bestseller, Only i København! Så der starter jeg i starten af juli måned så når flytterod, eksamen og stress er overstået i starten af juli, lover jeg at bloggen kommer til at være spændende med en masse indlæg! 
Håber i vil hænge ved! Beklager min bloggepause :( 

Her får i lige et par billeder fra den sidste månedstid :-) 













4 kommentarer:

  1. Hvor er du fin!

    www.johanneblog.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare smuk! og pandehåret klæder dig virkelig!! Snyd at alle billeder du tager af dig selv altid er så gode! Synes aldrig man ser et dårligt billede af dig. :) Og HVORDAN kan du være så tynd??? Kan du ikke lave ndlæg om hvad du spiser på en dag? :)

    SvarSlet
  3. Tak hvor er du sød! hehe tynd? ser nu mig selv som ganske normal bygget, men du kan godt få nogle indlæg om min kost ! ;)

    SvarSlet