søndag den 10. juni 2012

Søndag




Iphone billeder fra weekenden

Hello søndagslovers
Jeg har haft en hektisk, men sjov weekend, ked af bloggen igen har været stillestående, men som sagt har jeg fuldt program de næste tre uger! Har nemlig fået lejlighed med en veninde i København fra 1 juli. SÅ dejligt! Så om tre uger hedder det København ;-) I weekenden har jeg blandt andet fået lavet et hul på siden af øret (noget jeg har ville have længe), så nu er det ENDELIG gjort, derudover har jeg været til Forrest & Bob Sale hvor der også blev shoppet lidt, plus været til fødselsdag i går aftes! Jeg besvarer jeres spørgsmål her i aften og husk, at i altid kan følge med på Instagram, jeg hedder: Missasmussen derinde ;)   

7 kommentarer:

  1. FLERE INDLÆG!!!! HVor bliver du af?

    SvarSlet
  2. Hvor meget kostet din piercing? (:

    SvarSlet
  3. Nu er den gal igen. DU HAR GLEMT OS ENDNU EN GANG!

    SvarSlet
  4. Har bestemt ikke glemt jer ! Og er ked af mit fravær.. men er presset omkring mine to sidst eksaminer :( So sorry..
    min piercing kostede 100,- så det var billigt !

    SvarSlet
  5. NU er du vel færdig med dine eksamener? INDLÆG INDLÆG INDLÆG ;-)

    SvarSlet
  6. My boss has just replaced his Porsche Boxster with a Porsche 997 Turbo. He started it up outside the office and I swear all the windows rattled. It sounds absolutely amazing, and goes like an absolute rocket
    pm 0.1 filter
    hydrogen water machine amazon
    ionic air purifier reviews consumer reports

    SvarSlet