fredag den 23. september 2011

Go' eftermiddag & Go' Weekend ...

JULIE PÅ DROP DAILY BLOG....


En af mine venner fortalte mig i morges at hans yndlings blog havde lagt et billede ind af mig, hehe det synes jeg var lidt sjovt! I kan se det (her) det er by the way, en super fed inspirationsblog med billeder! Take a look.

Nu har Min veninde AnnSophie lige været forbi, og vi har siddet og udvalgt billeder til hendes konkurrence ! Bliver super spændende, synes vi har fået valgt nogle gode billeder, men kan desværre ikke vise jer dem helt endnu ! Nu vil jeg gå i gang med projekt skabsoprydning :-) 







Mmmh... så er der lidt mad :-)


2 kommentarer:

  1. Hej Julie!
    Jeg synes at du har det et virkeligt smukt hår! Jeg har også et langt lyst hår ligesom dig. Jeg har tænkt over hvordan du sætter dit hår til hverdag og så flot! Ved du hvordan man laver sådan nogen flotte fine bølger i håret, altså ikke krøller ;-)
    kram!

    SvarSlet
  2. Hvor er den trøje fra, som du har på? :)

    SvarSlet