torsdag den 22. september 2011

Skole ..........







Hue: H&M, Kjole: Gina Tricot Sko: Deichmann

Går det ikke snart af mode at gå i skole :( Jeg synes jeg bruger alt min tid på at sidde i skolen ! Jeg sidder netop og har fritime, og venter på klokken bliver halv fire så jeg kan få fri! Endelig har jeg fået lavet en aftale med en sød veninde om en hyggelig kaffedate, så det glæder jeg mig til! 

Kan i huske jeg lavede et indlæg hvor jeg fortalte jer om jeg havde taget billeder for en veninde som skal deltage i en frisør/hår konkurrence? Ellers kan i se indlægget (her) ! :) Hvertfald skal jeg min veninde og jeg udvælge og rediger 3-4 billeder til hendes konkurrence i morgen, glæder mig til hvilke hun udvælger, og glæder mig også til jeg snart må få lov at vise jer billederne ;-) 

God solskinsdag til alle :-) (Solen skinner selvfølgelig for min gode veninde Mie som har fødselsdag i dag) 

3 kommentarer:

  1. Hvor har du denne hue fra?
    Og hvor har du i hele taget alle dine fede huer fra.. nogle steder der er gode at shoppe huer, andet end h&m?

    SvarSlet
  2. hvor får du lavet dine extensions? :)

    SvarSlet