fredag den 30. september 2011

PAYDAY....

PRETTY IN PINK
Hjæælllpppp...
Endelig blev det fredag.. puuha synes jeg har ventet alt for længe på at få weekend. Jeg har simpelthen NYDT dagen i dag så meget, to timers skole, HØJ SOL, løn, god mad for ikke at forglemme SHOPPING! Jeg har blandt andet købt den her pink kjole.. mmhh er ret vild med den, tænker den skulle gå til et par tårnhøje stiletter og måske en knold for at afdæmpe det lyserøde barbie look lidt.. Meeen kan nu ikke helt finde ud af hvad jeg synes... hjælp! Hvad synes i???? :-) 





Udover det, så jeg sådan ud i dag.... 



Åhhh.. jeg står i lidt af et dilemma ! I morgen tidlig skal jeg op til min frisør og have taget mine exstensions ud (da det er på tide).. MEN som i måske har bemærket hvis i læste mit indlæg om mine forskellige frisure forleden, så skal der ofte ske noget nyt! Så efter i morgen har jeg en lang page (vil jeg tro aner ikke hvor langt mit eget hår er efterhånden) SPÆNDENDE at finde ud af..  Nå men nu til min pointe jeg skal have farvet mit hår i næste uge, enten lyse striber som jeg plejer, ellers overvejer jeg at prøve et lidt mørkere look!? HVAD SYNES I? kunne virkelig godt bruge jeres meninger...

Jeg vil bruge min fredag til at ordne nogle mails og besvarelser af jeres spørgsmål plus se en god film og slappe af! I må have en skøn fredag & god weekend ;-) Knuuss..

2 kommentarer:

  1. EJ hvor er den flot til dig!!
    Hvor har du købt den og hvad koster den?! :D

    SvarSlet
  2. Tak ;-) ! Den er faktisk bare fra H&M, man kan også få den i multifarvet !

    SvarSlet