torsdag den 29. september 2011

Godmorgen te....

Morning Time
For a caffeine-free lift






Er nærmest klædt i H&M fra top til tå i dag, bortset lige fra mine bukser som er fra et ukendt mærke.;-) 

GODMORGEN! Jeg har en te som jeg virkelig kan anbefale jer alle, den hedder "Morning Time" og er fra Pukka (Fairtrade). Jeg har egentlig altid startet morgenen med en kop kaffe men er begyndt at starte morgenen ud med den her te, som også er et opkvikkende middel ;-) Synes helt klart i skulle prøve den! 

3 kommentarer:

  1. Ser rigtig lækkert ud. :) Hvad spiser du til morgenmad?

    SvarSlet
  2. Kan du ikke lave et indlæg om hvilke produkter du bruger?
    mascara, lipcloss, pudder osv? Du har en strålende hud. Hvad gør du for at pleje den? :)

    SvarSlet
  3. Til Mette: Det er forskelligt men lige her spiser jeg yoghurt med mysli ;)

    Til Anonym: Jo kan jeg da sagtens ;-)

    SvarSlet