onsdag den 14. september 2011

Godmorgen sol og endnu en fridag....


Åh, må indrømme at jeg IKKE kunne komme op i morges, da jeg ellers havde besluttet mig for at tage i skole var resten af dagens timer aflyst ;-) Det det klager man jo ikke over. Så gælder det bare om at slappe af og nyde man har fri ! Nogle gode ideer til hvad man skal lave på en fridag?? 

Nå men her er lige et par af de ting jeg fik købt i går, blandt andet en helt fantastisk hårkur som jeg kun kan anbefale ! :-) & har lavet en lille guide til hårkuren også..





Den stribet trøje er fra Carlings & den pink strik er fra Vila, den er jeg HELT forelsket i. Synes det er en fantastisk flot farve her til efteråret, også er den varm, giver jo et ekstra plus ;-) !

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den stribede bluse :-)

    SvarSlet
  2. Tak for det Julie ;-) Er også glad for den!

    SvarSlet