søndag den 2. oktober 2011

Farvel til det lange hår.....

SÅ SKETE DET...... 
I går fik jeg taget mine exstentions ud og min page frisure som jeg har nu er jeg IKKE glad for. Glæder mig til at få farvet mit hår så jeg kan få langt hår igen! ;-) MEN indtil videre må jeg lige gå med kort hår :(

Solen skinner igen i dag det er da fantastisk!






Lang kjole: H&M


Mmh.. spiste lækker brunch med familien i går efter jeg var ved frisøren ;-) 
Så har man altså intet at klage over, PLUS der var 28 grader og høj sol !!




Ej bryder mig virkelig ikke om den pagelængde! Vil lige vise jer et billede senere hvor man rigtig kan se længden, måske jeg skulle prøve at glatte det og se om det gør det lidt bedre.. Jeg købte det orange armbånd på billedet i går, i H&M synes virkelig ikke det ligner noget fra H&M! er så glad for det ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor fik du lavet dit hår? Og hvor meget kostede det at få det sat på? ;) page klær dig nu godt!

    SvarSlet
  2. Jeg fik lavet mit hår i Århus ovenpå sukkerstokken på strøget ;-) Han er rigtig dygtig! Og det koster 2500 ! Hehe tak :)

    SvarSlet