onsdag den 19. oktober 2011

New in ...

VELKOMMEN TIL VINTER .... 
Er nu parat til kulde!






Jeg er, som nævnt før, ikke så meget til jakker store støvler osv.. Faktisk bryder jeg mig slet ikke om det!! Men fandt nogle støvler/gummistøvler/ridestøvler (aner ikke hvad jeg skal kalde dem) i København som jeg bare måtte eje ;-) Ja ved ikke rigtig om jeg skal kalde dem gummistøvler? Men det nederste af skoen minder i hvertfald om én gummistøvle, hehe :) Plus da jeg kom hjem fandt jeg min vinterjakke fra sidste år frem og de to ting går egentlig udemærket sammen, så det er jo dejligt ! :-)  Hvad synes i??

2 kommentarer:

  1. Hvor er dine støvler fra, og hvor meget kostede de? :)

    SvarSlet
  2. De er fra en skobutik i København ved faktisk ikke hvad den hed og selve skoen har heller ikke et mærke som sådan ;-(

    SvarSlet