lørdag den 8. oktober 2011

Ja godmorgen... !!

Hold da op, undskylder jeg har været en del fraværende både med hensyn til indlæg og svar på jeres beskeder! Gik mentalt på weekend i torsdags.. haha 

I går overgav jeg mig og tog i byen med en masse venner og veninder! Og min veninde Anne jeg rejste med i sommers kom fra Vejle så det var så dejligt at se hende igen <3 Håber i alle har en skøn weekend.. Vil lige vise jer lidt billeder fra dagen og aftenen i går ! 









Pt. ligger jeg og prøver at samle mig selv til endnu en bytur i aften ! Gad vide hvad jeg skal tage på... Min kur imod tømmermænd er i dag kakao med is ;-) mmh... (ser måske lidt ulækkert ud men mmh smager fantastisk) .. Drømmer mig tilbage til Cannes i sommers, og derfor får i lige et billede med! :) 




Pssst... God weekend ;-)  !

5 kommentarer:

  1. Du og dine venner har stiiiiil :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød ! ;-) Taaaak ...

    SvarSlet
  3. Vil du ikke lave et indlæg om din make-up? :)

    SvarSlet
  4. elsker det billede <3 drømmer om cannes hver dag..
    mate x 1000

    SvarSlet
  5. Jo det vil jeg gerne ;-) !

    Ja Katty det billede er så skønt <3

    SvarSlet