mandag den 3. oktober 2011

Slut med rander under øjnene !!

DIORSKIN NUDE
Skin Perfecting Hydrating Concealer






Nu vil jeg give et råd videre til jer som lider med render omkring øjnene samt urenheder forskellige steder.. 

Jeg er blevet spurgt om hvilke produkter jeg bruger til min hud, og her vil jeg give jer et tip & et forslag til et fantastisk produkt jeg lige har fået kendskab til ;-) Nemlig en concealer fra Dior, jeg har på det sidste haft render under øjnene nærmest ligegyldigt hvordan jeg passede mig selv, hvor meget vand jeg drak og hvor meget søvn jeg fik! MEN, endelig har jeg fundet et middel som virkelig er mig en stor hjælp til at bekæmpe de mørke render + urenheder andre steder i hovedet ;-) ! Ikke fordi det her er den første concealer jeg prøver, og nævner netop DEN HER, fordi mange af de andre jeg har prøvet  har efterladt min hud så fedtet! Og her skiller den her fra Dior sig ud, ingen fedtet hud, dækkende & efterlader huden blød.  synes virkelig i skulle prøve den her hvis i trænger til en: ikke fedtet, dækkende concealer, hehe! ;-) 

2 kommentarer:

  1. Har haft samme problem som dig!
    Så vil da gå op og købe den der ;)
    Had koster den?

    SvarSlet
  2. God idé !!
    Puha tror jeg kom af med 240 men synes det var alle pengene værd :-) !

    SvarSlet