søndag den 23. oktober 2011

Søndags frokost ...





Efter en uges ferie begynder skole og rutine hverdag igen i morgen :( Snoorkkkk zzZZZzz ... Glæder mig IKKE! derfor skal denne søndag kun bruges til hygge, afslapning, film & alt andet end skoletænkning og lektier! Håber også i nyder jeres søndag derude ;-) 

Jeg spurgte forleden til nogle forslag til spændende blogs, at læse og har fået mange tilbagemeldinger så tror jeg vil bruge lidt tid til at kigge forbi de forskellige blogs ! ;-) Skriv gerne hvis der er andres blog jeg skal kigge forbi ;)   

5 kommentarer:

  1. Opskrift! Ser vildt godt ud :) Nam!!!

    SvarSlet
  2. ser bare super godt ud!

    Tjek min blog; Miajpetersen.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  3. hvilket kammera bruger har du? :-)

    SvarSlet
  4. Disse billeder er taget fra min Iphone men ellers bruger jeg mit spejlreflekskamera, Canon 1000D ;-)

    SvarSlet
  5. Skal nok tjekke din blog ud Mia ;-)

    Og opskriften er egentlig meget simpel og nem.

    De grøntsager man nu en gang synes, jeg har valgt squash, tomater, championer. Svitser dem på panden under svag varme med olie, og derefter kommer jeg hvidløg, pepper, salt, og basilikum i.. og til sidst fløde og cocktailpølser og når følden er opvarmet (næsten koger) - DONE så er det færdigt! Dertil koges der selvfølgelig pasta eller ris ved siden af, alt efter eget ønske ;-) Håber det var en hjælp.

    SvarSlet