søndag den 23. oktober 2011

Produkter og tips ;-)

Nu er jeg blevet spurgt et par gange om jeg ikke ville fortælle hvilke produkter jeg bruger, og da jeg har rigtig mange forskellige og veksler en del mellem dem så viser jeg lige de produkter jeg er tilhænger af for tiden, både til ansigt, kroppen og håret ;-) 

Nivea Soft (til venstre) som er en fugtighedscreme til kroppen, men jeg bruger den som regel i ansigtet, ikke egnet til det men for tiden så har jeg det fint med den! Den gør min hud så blød, og er ikke så tyk så er let at smøre ud i ansigtet. Så er der en selvbruner, også fra Nivea den er også ret tynd og let at smøre ud på hele kroppen ;-) Sidst men ikke mindst Tan In A Can, en genial opfindelse uden lige, en selvbruner du sprøjter på og farven ses efter meget kort tid (forstærkes godt nok med tiden, endelig resultat ses efter 8 timer) - Det er et produkt jeg holder RIGTIG meget af! Og kan både bruges i ansigtet og på hele kroppen!



Biotherm ansigtsrens! Let at smøre ud i ansigtet (lægger sig nærmest som en ansigtsmaske) og vaskes derefter af efter et par minutter, med koldt vand!


L'oréal Silver Shampoo - Kan ikke sige så meget end GENIALT ! Det er en shampoo til lyst farvet hår, den trækker de gule/orange effekter ud af håret og efterlader det med et gråt/sølv skær i stedet for gullige toner og nuancer i håret ;-) 


Got 2b, Tør Shampoo .. Jeg har vist jer den før! MEN i hvertfald ville jeg lige vise jer den igen, da den er et kæmpe plus til morgentrætte og travle mennesker (som mig selv) - Sprøjtes i bunden af håret og derefter massere det ind i håret og efterlader håret, uden snavs, fedt, støv, og fjerner hårlaksrester og lignende ;-) Super smart! Så kan du undvære badet om morgenen og bruge denne tør shampoo som alternativ! 

Jeg er også blevet spurgt om at vise hvilket make-up jeg bruger og tænker at sådan et indlæg får i tildelt i morgen ! :o)

Kys

1 kommentar:

  1. Tak fordi du deler dine produkter med os :D
    - jeg bruger selv tan-in-a-can men kun i ansigtet så mit spørgsmål er - hvordan bruger det det på hele kroppen (især armene) uden at få striber ?

    SvarSlet