onsdag den 19. oktober 2011

1, 2, 3 .. Endelig !

Kan i huske jeg lavede et indlæg på et tidspunkt hvor jeg skulle tage nogle billeder for min veninde til en frisør konkurrence?? Hvertfald kan i se eller gense indlægget her  :-) 

MEN MEN MEN ... 
Nu må jeg endelig løfte sløret og vise jer billederne ;-) Fortæl ENDELIG hvad i synes om dem!
















Puha det var vidst ret mange billeder det blev til ... Håber i kan lide billederne, synes hvertfald selv resultatet blev godt! ;-) Selvfølgelige også takket være Soffy som har klippet og farvet modellen.. (Soffy som skulle deltage i konkurrencen) Fortæl mig endelig hvad i synes ??!! ;)

3 kommentarer:

  1. Den glimmertop/kjole modellen har på, hvor er den fra? Den er nice!

    SvarSlet
  2. fedt!!!!!!!!!!!!!!!! og ja, den top er NICE

    kh www.amalienicoline.blogspot.com

    SvarSlet