tirsdag den 11. oktober 2011

Her vil jeg bo til vinter!



Jeg er altså ikke sådan en vinterelsker, PÅ NOGEN MÅDE.. synes jakker, sokker, og alt hvad der hører til er latterligt (udover huer) Allerede nu er det blevet så sindsygt koldt, sikke noget værre noget! Nå men fandt lige det her billede som jeg ville dele med jer, det fine hus midt i en snedækket skov ser så hyggeligt og varmt ud! Ville ikke have noget i mod at gå i hi derinde resten af vinteren ;-) 

Nå men nu vil jeg tage ind til to veninder i deres hyggelige lejlighed ;-) Ha' en rigtig god aften !

3 kommentarer:

  1. Tak skal du have ;-)
    Skal nok lige kigge forbi din blog også Johanna !!

    Knus

    SvarSlet
  2. Åh ja, der vil jeg også bo! Jeg elsker sne, når man kan sidde indenfor under et tæppe med en kop te og kigge på det vel at mærke. Er slet ikke god til al den kulde!

    Tag' et kig på min blog!

    - Nina

    SvarSlet
  3. Ja det ser simpelthen så skønt ud! Drømmehuset en kold vinter aften :-)

    Vil jeg gøre Nina :o)

    Knus

    SvarSlet