fredag den 14. oktober 2011

FREDAG + FERIE.....

Endelig blev det fredag og dvs. at jeg har fået ferie ;-) Lige pt har jeg placeret mig i sofaen med en kop kaffe og venter på en veninde, vi skal ud og købe nogle små ting! Og i aften skal jeg på Train og høre Kidd!! Andre som skal derind? Tror det bliver awesome .. I morgentidlig tager jeg på en lille efterårsferie til Kbh over til mine søde veninder! Glæder mig så meget til at se dem ;-) 



I får lige et par billeder af mig fra i går da jeg var til frisøren for at få farvet min bund lys ;-) Så er jeg helt blondine igen. Så må jeg bare lige vente en uge eller to før jeg kan kalde mig langhåret igen! Glæder mig! Den her hårlængde dræber mig ... I får også lige et billede af min søde frisør Soffy ;-)








Taske: H&M, Støvler: Deichmann, Jakke: H&M, Bukser: Har jeg selv lavet :-)

7 kommentarer:

  1. Elsker buskerne, fed blog du har! :) det kunne være fedt, hvis du gad kigge forbi min også!
    http://freakinheels.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak skal du have ! ;-) Er også glad for dem ...
    Vil jeg helt bestemt Rikke..

    Knus

    SvarSlet
  3. Hej :-) hvor får du farvet hår henne? :-)

    SvarSlet
  4. det ligner at din frisørs venstre ben er lavet af metal

    SvarSlet
  5. Hej :-) Jeg får farvet hår hos frisør "Identita" På Klostertorv i Århus :-)
    Haha ja det kan jeg godt se, men det er det ikke ! hehe

    SvarSlet
  6. Hej Julie :) fed blog!!

    Ville bare lige høre hvornår du har købt den sorte jakke fra h&m?

    SvarSlet
  7. Hej :-)

    Jeg har købt den i sommers i Cannes men har set de stadig har den i et par af H&M's butikker i Århus :-)

    SvarSlet