tirsdag den 17. januar 2012

BYD PÅ MINE HELT NYE SKO!!!


AV.. DE ER FOR SMÅ, SÅ SÆLGER MIN JULEGAVE... 
S O L G T!!


Jeg har LIGE fået disse SMUKKE stiletter hjem sammen med mine gummistøvler (som begge var en del af min julegave), men kan simpelthen ikke holde ud at have dem på, de er for små :( Er så trist, men må anskaffe mig et par i en størrelse større ! 

De er HELT nye og har ikke set dagslys eller rørt jorden! De er ca. 15 cm høje, smukke og er en str. 37! Hvis du er interesseret så byd ;-) 

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Wow de er godt nok flotte. Hvad har du givet for dem? Det er bare, så jeg ikke byder meget ved siden af.
    Og hvor har du evt købt dem?

    Forsat god aften,
    Mvh Michala :)

    SvarSlet
  2. Hvad størrelse er du normalt?

    SvarSlet
  3. De er super smukke! Er meget interesseret :) Vil også gerne lige vide, hvilken skostørrelse du bruger normalt?

    SvarSlet
  4. Hej Julie, hvor har du købt dem? De er super fede :-) knus

    SvarSlet
  5. Og hvad mærke er de? :-)

    SvarSlet
  6. De er købt på www.chockersshoes.co.uk :-)

    SvarSlet
  7. Skoene er solgt nu, jeg slog dem også op på min facebook og wupti, 10 minutter efter var de solgt ;-)
    God aften til alle!

    SvarSlet
  8. Er de små i størrelsen, hvis man nu skal bestille dem fra hjemmesiden? :)

    SvarSlet
  9. Vil også gerne vide om de er små i størrelsen?

    themind-ofagirl.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Til Anonym & Linda Olivia så plejer jeg er bruge 37 og kan godt passe de her stiletter men kunne mærke de alligevel var for små, så efter min mening er de en anelse små i størrelsen :-)

    Men svært at sige jo ;-) Knus

    SvarSlet
  11. Hej Julie, hvor købte du skoene og kan du huske hvad de hed hedder mærket?? :-)

    SvarSlet