tirsdag den 10. januar 2012

HJÆLP???

JEG ER FRUSTRERET


Nu har jeg haft min header (billede i toppen af bloggen) i ja jeg ved ikke hvor langt tid ?? det vil altså sige .. FOR længe! Men men men, jeg har åbenbart "opbrugt min kvote til at uploade billeder"??? hvad fanden betyder det ? og er der nogen som måske ved mere om det end jeg gør, så hjælp endelig! Jeg kan godt uploade billeder på selve bloggen, kan bare ikke ændre min header .. hvilket frustrerer mig  for er SÅ sindsygt træt af det sorte, mørke og dystre :( øv bøv altså! HJÆLP ... hvis du kan ;-) Så bliver jeg mægtig glad... 

Nu vil jeg lade mine bekymringer være og nyde dagens sidste kop kaffe (og ja jeg drikker alt for meget kaffe) Men er et B-menneske og kan ikke sove før alt alt alt for sent.. og kan IKKE stå op om morgenen .. Puhhaa mange små problemer i får i hovedet på en aften... sorry! Håber alle derude har en skøn tirsdag aften :o)

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. sku da pisse irriterende det der med din header :) Håber du finder ud af det, ved sku ikke lige selv hvad der sker ;)

    Mvh AMALIENICOLINE.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Har egentlig set din blog før, men det er egentlig først nu jeg har SET den (altså kigget den ordentligt igennem) Og nøj hvor kan jeg virkelig godt lide den og dig. Fed blog! :-)

    Ville lige høre om du vil svare mig på hvor den brune taske du bærer på et af de nedenstående billeder er fra?? - De billeder med den hvide skjorte og gule strik.

    SvarSlet
  4. Michelle: Tak skal du have, er jeg glad for du synes! Skal nok kigge forbi din blog ;-)

    Amalie: Ja det er nemlig så :-) Håber jeg kan få det fikset!

    Anonym: Tusind tak, er jeg glad for at høre ;-) det varmer ! Tasken er fra Bestseller ..

    Knus

    SvarSlet