søndag den 22. januar 2012

FEEDBACK

Til jer som har fulgt med tidligere så har jeg fortalt at min header her på bloggen ikke kan udskiftes :( Jeg har åbenbart opbrugt min kvote (hvor latterligt)... Men for at der kom et friskt pust og lidt anderledes energi på bloggen har jeg nu prøvet med et nyt layout.... Faste læsere og dem som følger mig på Bloglovin' står nu i bunden af bloggen og ikke i højre side som før .. Vil MEGET gerne vide hvad i synes om det nye layout, kan i lide det eller skal jeg gå tilbage til det gamle ??? :-) Kom endelig med én kommentar til det.. Kys

  
I mit tilfælde er det sengetid det vil altså sige: Lights off, Godnat derude ;-) 

5 kommentarer:

  1. Det ser altså meget amatør agtigt ud :-)

    SvarSlet
  2. Det andet var meget meget bedre! især den skrifttype du har valgt er irriterende

    SvarSlet
  3. Kommentar-skriften er pisse træls. Kunne meget bedre lide det gamle! Tilbage med det :-)

    SvarSlet
  4. Beklager det sene svar, men kan godt se at skriften var træls.. :-)
    jeg står så med det problem at blogspot ikke registere det når jeg ændre layout, så jeg må beholde det her layout indtil jeg kan få det gamle tilbage.. håber stadig i vil følge mig! Nu har jeg da ændret skriften ;-)
    God weekend

    SvarSlet