tirsdag den 17. januar 2012

Fritime

FRITIME ..... GABB


Frtimer .. ?? ej drop det .. Jeg vil bare have fri, ikke sidde og glo i halv anden time! Men hvertfald kom en af mine søde venner op på min skole i dag med en juice i min fritime, det reddet humøret en smule .. også er der altid min computer til at redde mig ud af kedsomheden :-) hehe

SKOLETRÆT?? ARG... BARE EN SMULE

Jeg er nok et af de sidste mennesker som er designet til at sidde dag ind og dag ud i et indelukket klasselokale på hårde stole og lytte til monotone lærere i 5 af ugens 7 dage... Men, jeg har sådan set selv valgt det. Og eftersom jeg har gået i folkeskole, efterfulgt af 10 klasse hvor efter jeg valgte at bruge 8 måneder på HHX, og derefter finde ud af at det ikke var der jeg hørte til, og valgte HF så er skoleårene efterhånden også ved at være til en del! Så til sommer bliver jeg student (må vi da håbe, hehe) hvertfald er mine to år snart slut på HF, og det GLÆDER jeg mig sådan til! Jeg har mange ideer, tanker og kreative planer jeg gerne vil fører ud i livet, men de må vente :( Føler ikke jeg kan udleve mit liv fuldt ud og være MIG sålænge jeg er skoleslave ! Måske nogle af jer kender det ?? 

1 kommentar:

  1. Hvad er dine drømme da efter du er færdig med HF? :-)

    SvarSlet