søndag den 8. januar 2012

Shit happens


Ja tak, det tør siges ! Jeg har det sidste halve års tid haft et par migræne lignende anfald! Forstyret syn, hovedpine, og sommetider med opkast/kvalme. Hvis nogen af jer døjer med migræne ved i nok hvor helt vildt skrækkeligt det er! Kunne ikke finde en værre smerte end den enormt pisse irriterende sindsyge hovedpine.... Nå men i såfald skal jeg til lægen i den kommende uge for at få undersøgt om det er migræne... (ved ikke hvad det ellers skulle være) men i går fik jeg et anfald og lå i mørke i 4 timer, med en kold klud på hovedet ... sgu ikke fordi jeg så særlig køn ud ! :( hehe .. som sagt, shit happens!



1 kommentar:

  1. Det er jeg 99 % sikker på, at det er migræne du har, jeg har haft det i flere år, det er så forfærdeligt, med præcis de samme ting som du har, og så snurrer det også i min arm, når jeg har det :(

    SvarSlet