mandag den 30. januar 2012

SÅ sælger jeg igen!!


Sort trøje, fra Gosha, X-small 


Lang sort strik kjole fra Monki, small 



Sort kjole, Gina Tricot, X-small 


Sort cardigan med perler & sten, Pina Lia, Medium    SOLGT!!!


Oversize t-shirt fra Only, størrelse Large 

Skjorte, ukendt mærke, størrelse ukendt (men omkring small-medium)  SOLGT!!


Sorte leggings med læder på knæene fra Monki i X-small  



Sort blazer med glimmer, ZE-ZE, Small

Så sælger jeg ud af mit tøj igen, jeg har simpelthen ryddet godt og grundigt op i mit tøj og her er bare et lille udvalg af hvad jeg sælger ud af ! Der var én læser som spurgte mig om jeg havde trendsales, og ja det har jeg men det er MEGET LÆNGE siden jeg har brugt det så skal lige øve mig, hehe.. Men i velkommen til at byde på tøjet herinde, eller på mail: Julie.asmussen@hotmail.com, skal nok sige til når jeg får rykket tøjet ind på Trendsales :-) God mandag aften.. kys

11 kommentarer:

  1. Hvad skal du have for de sorte leggins med læder på knæene? De er bare super fede ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg tænker 100,- :-) ?
    Knus Julie

    SvarSlet
  3. Og de fejler ikke noget? For så vil jeg gerne købe dem :-)

    SvarSlet
  4. Nej de fejler ikke noget, har kun brugt dem et par gange så de er i god stand!
    :-)

    SvarSlet
  5. Jamen perfekt, hvordan skal vi gøre det så, ang. betaling og levering :-)

    SvarSlet
  6. Kan du sende en mail til mig Julie.asmussen@hotmail.com
    Så kan du sende din adresse også kan du overfører pengene til mig?

    SvarSlet
  7. Det gør jeg :-)

    SvarSlet
  8. Der er sendt en mail afsted til dig med min adresse, så skal jeg bare have dine bankoplysninger, så jeg kan overføre pengene :-)

    SvarSlet
  9. Hvad skal du have for din ukendte skjorte? :)

    SvarSlet
  10. Jeg har sendt dig to mails? Håber du har fået dem? Mit mailsystem driller lidt ;-)

    Skjorten er desværre solgt ! :)

    SvarSlet
  11. hvad skal du have for den sorte kjole fra Gine Tricot? :)

    - Lykke

    SvarSlet