tirsdag den 10. januar 2012

Pakkepost

TRE UGERS VENTETID .......
Og endelig kom en del af min selvvalgte julegave fra mine forældre med posten i går ;-) God mandags redning! På en ellers kold og grå dag... Har haft gummistøvlerne på i dag, og elsker dem allerede!! Mmh.. Hunter gummistøvler har jeg, som en af de snart eneste piger ikke i min skosamling... men har trods alt lige fundet ud af med disse nye, at der er 4 par gummistøvler i min skosamling... så det må være nok... såååå meget regner det vidst heller ikke... burde kunne klare mig, hehe ;-) 






4 kommentarer:

  1. det var lang levering - har bestilt fra samme side og modtog 5 dage efter:-)

    SvarSlet
  2. Ja :( Pakken har siddet fast i England et to uger ! ØVbøv ... men nu er de fremme ! ;)

    SvarSlet
  3. hvor har du fået de ufattelige lærke gummidrenge henne? er helt vild med dem, ejer desværre hellere ikke selv et par hunter, og nu hvor jeg har set dine er jeg forelsket. :-)))

    SvarSlet
  4. Hehe de er fra Chockers shoes (online butik) :-) hehe kan jeg godt forstå, er også super glad for dem !

    SvarSlet