søndag den 6. november 2011

Black and Yellow

TRYLLE TRYLLE.... 
Denne fine neglelak fandt jeg frem forleden, synes den gule farve står så godt til det grå og triste vejr også pifter farven det mest simple outfit op ;-) neglelakken er fra Gosh.








Det her er min nye "vinterjakke" ved ikke hvor varm den lige er ;-) Men flot er den! Så med en stor trøje under skal jeg nok kunne holde varmen. Den er fra H&M! ELSKER simpelthen kombinationen af    "læder" og "pels" ;-) jeg elsker alt i pels, kan slet ikke få nok af det, hehe ! 

2 kommentarer:

  1. Ja hold da op, hvor er jakken bare flot!
    Hvad kostede den og ved du om man kan købe den i Aarhus?
    Så fin !!
    Hilsen Line

    SvarSlet
  2. Hej Line ;-)
    Tak! Jeg har ikke stødt på den i Århus, men kunne da næsten forstille mig de også har den her! Gør da et forsøg og tag ud og kig :-) Den var sat ned fra 600 til 300 kr. ;) Et kup!

    Knus

    SvarSlet