tirsdag den 29. november 2011

HJÆLP !!!

Her i næste uge er det endelig tid til at forlænge håret igen ! ;-) Selvom mit eget egentlig er vokset OK hurtigt. Men jeg kan altså ikke vente mere! MEN ........ nu har jeg besluttet mig for at gå væk fra barbieblond og prøve lidt nyt og lidt mørkere look... er ikke helt klar over hvilken farve jeg skal have endnu men vil lige vise jer nogle billeder af de hårfarver jeg tænker ! FORTÆL PLEASE HVAD I SYNES?? ;-) er så ring til at træffe beslutninger :( 






Hvad synes i????!!! 

9 kommentarer:

  1. Nooo! Don't!

    Jeg har selv gået med tanken også, men er 100 på at jeg kommer til at fortryde det!

    Men du kunne jo mixe nogle forskelligfarvet extensions, så du får massere af spil i håret :-)fx den lyse blond som passer til dit hår, og så en mørkere kold farve? det tror jeg ville være pænt :-)

    SvarSlet
  2. Synes ligesom LC :)
    Hvor får du sat hår på og hvad koster det??

    SvarSlet
  3. Tror du ville blive endnu smukkere end du er i forvejen:) Jeg er selv hel vild med LC hår og ønsker det selv:) gør det

    SvarSlet
  4. Jeg tror at det ville komme til at klæde dig utrolig godt, lige meget hvilken af dem du vælger. Personligt synes jeg, at alle hårfarverne er utrolig flotte (de minder også lidt om hinanden) og jeg synes ikke, at man skal være bange for at prøve noget nyt engang i mellem! Men held og lykke med det, det ville være flot til dig.
    //Knus

    SvarSlet
  5. Tror det ville være rigtig flot til dig :-) mere naturligt!

    SvarSlet
  6. Tak for de konstruktive og søde tilbagemeldinger ;-) Ser vidst ud til de fleste af jer synes jeg skal tage skridtet og bevæge mig ud i noget der ligner LC's hårfarve! Jeg lytter til jeres råd (: Glæder mig til at se resultatet og skal nok vise jer det når det sker og holde jer opdateret!

    Knus

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Jeg synes du skal gå efter en farve der er en lidt lysere en LC's. Hun er dejlig brun på billedet, det kan hurtigt snyde :-) Og det jo ikke ligefrem fordi der er sol og sommer på vej her i kolde DK.
    Glæder mig til at se resultatet!

    Kig forbi bloggen: http://3connection.blogspot.com/

    - A

    SvarSlet
  9. Tak for tippet ;-) Tror jeg også jeg vil gøre, det skal ikke blive for mørkt her til vinter ! Og mit eget er meget lyst nu så tror også jeg går efter den mørkeblonde farve ;)

    Knus ;-)

    SvarSlet