tirsdag den 29. november 2011

Kreativ aften !

PIFT DINE GAMLE STRØMPEBUKSER & LEGGINGS OP!GRATIS, HURTIGT & LET

LAK/LÆDER MED HULLER PÅ KNÆENE






DET HER KRÆVER FORKLARING....
For ca. en måned siden var jeg i København på shoppetur med mine veninder, og vi så ind af et butiksvindue sådan nogle fede strømpe bukser, min veninde Anne gik ind for at spørge om det var nogle de havde i butikken, men.. det var nogle de selv havde lavet! Så kom jeg tanke om her til aften, at sådan nogle ville jeg også lave ;-) Det er egentlig bare hudfarvet nylon strømpebukser som du river, klipper og trækker lidt i hist og her også tager man et par sorte indenunder. Det giver dette resultat: 





Glæder mig til at prøve dem til et fedt og enkelt outfit! For her på billederne, er de ikke helt så flotte som i virkeligheden. Hvad synes i om dem??? For trashy? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar