tirsdag den 8. november 2011

TIL SALG...

KOM MED BUD.... !!

Til alle jer søde piger så er jeg i gang med projekt skabsoprydning! Det tager sin tid... Men jeg har her lige et par sko og tre jakker som jeg skal have solgt ;-) Hvis i kunne være interesseret så kontakt mig gerne her eller på mail: Julie.asmussen@hotmail.com ! Alle former for seriøse bud eller spørgsmål modtages med glæde ;-) 




Smukke sorte lak stiletter, fra Forever21, størrelse  37 




Støvler fra Vegabond med leopard mønster, størrelse 36





Sorte støvler fra Vegabond, med åbning i snuden i størrelse 37 





Smuk jakke med flotte detaljer fra Weekday, størrelse small 




Tynd sort satin blazer fra H&M med perlekant, str. 34 




Mørkeblå efterårsjakke fra Stradivarius, str. small

God tirsdag aften ;-) Kys

9 kommentarer:

  1. hvad skal du have for dine forever21

    SvarSlet
  2. Hvad skal du have for jakken fra Weekday? :-)

    SvarSlet
  3. Hej Cecille :)
    Der er en der har budt 250 for jakken men har ikke kontaktet mig tilbage, så jakken er stadig ikke solgt ;-) Så deromkring 250,- ?? hvad siger du til det?

    SvarSlet
  4. Det lyder ikke galt - har du mulighed for at sende mig billeder hvor du har den på. gerne hvor den er åben og lukket så jeg kan se dens facon?

    cecillehauge@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  5. Ja det kan jeg godt ;-) Du få billeder senere i dag på mail!

    SvarSlet
  6. Hey Julie - Jeg modtog ingen mail? :-)

    SvarSlet
  7. Beklager :D billeder kommer til dig på mail om lidt ..
    Knus

    SvarSlet
  8. Hej, hvad skal du have for den sorte satin blazer med perler? :-)

    mvh. Helene Sørensen

    SvarSlet