søndag den 13. november 2011

Farlig Fredag




Undskylder de stive billeder, hehe
Bukser: Har jeg selv lavet, Trøje: Modström, Sko: Nelly



I fredags blev der holdt tøseaften med to veninder! Vi endte med at blive rigtig fulde, og havde en rigtig sjov aften ;-) flere billeder kommer senere... Efter en kold aften i byen er jeg blevet snottet og har fået ondt i halsen, HELDIGT min veninde kan lave en TRYLLEDRIK som skulle holde sygdommen væk! Giver jer opskriften i morgen, DEN synes jeg virkelig i skulle prøve, så man kan forholde sig frisk i det kolde vintervejr... ;-) 


4 kommentarer:

  1. Super fede bukser! Var de svære at lave? ;-) lækker blog forresten, tænkte om vi skulle følge hinanden? :-))

    SvarSlet
  2. Hej :-) hvordan er skoene at gå i? har selv overvejet dem i noget tid, men det er altid godt med lidt erfaring :-)

    SvarSlet
  3. hvornår har du købt t-shirten ?

    SvarSlet
  4. I får lige en fælles besked ;-)

    Til Nina: Tak, nej det er de faktisk ikke ;-) tak for det, kan vi godt Nina !

    Til Anonym 1: Hej, skoene er faktisk gode at gå i ;-) begrænset hvor længe de er behagelige at have på, men jeg kunne hvertfald klare et par timer i dem uden besvær ;)

    Til Anonym 2: Hej, t-shirten er desværre en ældre sag :(

    Knus, god weekend

    SvarSlet