søndag den 27. november 2011

Nytårskjoler

Jeg er blevet spurgt om jeg ikke ville lave et indlæg med foreslag til et lækkert nytårsoutfit :-) og jo det vil jeg selvfølgelig gerne ! Jeg har forelsket mig i en engelsk hjemmeside hvor de har lækkert og smukt tøj + andet til fornuftige priser ;-) Den vil jeg selvfølgelig dele med jer og vise jer nogle af mine yndlings kjoler som også kunne være super smukke til nytårsaften ! 












I kan finde alle kjolerne her  + en masse andre lækre sager på siden ;-)

Flere foreslag til nytårskjoler kommer snart ;-) 

6 kommentarer:

  1. iih kan ikke finde kjolen på nr. 2 billede! :( link please?

    SvarSlet
  2. tak for hjemmesiden, ih hvor er der mange fine ting derinde. :)

    xoxo M

    www.ma-day.com

    SvarSlet
  3. Kjole nummer 2 finder du her: http://www.riverisland.com/Online/women/dresses/maxi-dresses/black-cut-out-maxi-dress-608370

    ;-)

    Til MMac: Det var så lidt ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Julie, nu har jeg efterhånden fulgt din blog i et stykke tid, så du skal lige have lidt ros! super fed blog, bliv endelig ved!

    Jeg ville høre, om du ikke ville lægge en guide ud med, hvordan man laver sine egne læderbukser. Synes det er enormt svært at finde nogle, som virkelig ligner læder, og ikke bare har lidt shine og som sidder tæt næsten som leggings!

    SvarSlet
  5. Rigtig fed blog du har. Følger dig nu :-) Du er velkommen til at kigge forbi min blog.

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Til Anonym

    Tusind tak ;-) Jeg bliver ved! I promise..

    Nu er det godt nok 3 et halvt år siden jeg har lavet disse læderbukser, og brugte et buksermønster som jeg ikke har længere :/ Men skal nok prøve at se om jeg kan skaffe det.. ellers er det bare at gå ind i en stof butik købe materialerne (elastik til foroven på bukserne, sytråd, og stof) også se om du kan finde et bukse eller leggningsmønster i den stofbutik også, det var det jeg gjorde ! (:

    Til Sandra
    Tusind tak skal du have! Er glad for du følger mig ! Jeg vil tage et kig forbi din blog også ;-)

    Knus til jer

    SvarSlet