torsdag den 24. november 2011

sløv....

Vinteren har VIRKELIG sat sit præg på mig, jeg er sløv, træt og syg hele tiden! kæft hvor jeg ønsker sommer og sol, blå himmel, varmt vejr, glade mennesker, strand, vand og Ja jeg kunne virkelig godt være vinteren og juletiden foruden! :-( Derfor har jeg heller ikke haft overskud til at blogge... mmh plus mit net ikke virker optimalt! alting går i mod mig.. øv ! har i det også sådan?? eller er der nogen som har nogle gode ideer til "sick and tired" tider... ???!!! 


I morgen er det heldigvis weekend, og skal nok friske bloggen op med nogle gode indlægs og håber på lidt ny weekendsenergi ! ;-) 


 DAGENS BEDSTE TING ER DOG AT JEG SNART SKAL HAVE LANGT HÅR IGEN.. WEEEHUUUU GLÆDER MIG SÅ SINDSYGT MEGET... her er et lille tilbageblik inkl. webcamballade med langt flot prinsesse hår ;-) hehe 













5 kommentarer:

  1. Hej Julie.

    Jeg håber at du vil svare på mit spørgsmål,
    da det er noget jeg meget gerne vil vide!

    Dit eget hår, er jo lidt længere end skuldrene,
    men når du får langt hår sat på, så kan man slet
    ikke se dit eget hår. Altså man kan ikke se,
    at det er fake, hvis du forstår.
    Det kan man nemlig på mig hver gang jeg får hår sat på. HVORDAN gør du?!

    Knus

    SvarSlet
  2. Håber det er okay, at jeg lige blander mig :-)

    Anonym: Det handler om at få sat den rette farve og mængde hår i. Hvis dit eget hår har en lidt speciel farve, eller mange forskellige farver, kan "kanten" mellem dit eget hår, og extensions håret tit ses. Jeg har selv brugt extensions i 5 år, så jeg ved hvad du mener. I starten brugte jeg mange penge på at få det lavet hos frisøren, og resultatet var også rigtig flot. Mit hår kunne desværre ikke tåle det til sidst, så nu bruger jeg bare clips som jeg køber på trendsales. Men jeg bruger altid 2 pakker, så mit hår kan blive rigtig tykt. Hvis du ikke får sat en ordentlig mængde extensions i, kan "kanten"/"overgangen" ses meget tydeligt. Mit råd til dig ville være at få farvet dit hår i en ensfarvet og flot farve, og så få sat en ekstra god mængde extensions i næste gang. :-)

    Julie: Jeg glæder mig til at se dit nye hår! Det klæder dig virkelig med prinsesse hår...

    SvarSlet
  3. Hvilken slags extensions har du? Og hvor får du dem lavet? :-)

    SvarSlet
  4. Er der nogen grund til du ikke svarer?

    SvarSlet
  5. Til Anonym
    Se hvad Ck har skrevet som svar på dit spørgsmål :-) Håber du finder svaret der, for udover at få en præcis farve som passer til mit eget, og få klippet håret til så de passer til mine extensions gør jeg ikke andet for at få det til at passe ! :o)

    Jeg havde microringe (cold fusion) og får dem lavet inde i Århus oven på den gamle sukkerstokken på strøget hos en rigtig dygtig frisør ved navn Kardo.

    Ps. undskyld det sene svar ;-) God mandag

    SvarSlet