mandag den 14. november 2011

FLETNING...

PÅ VEJ TIL FØDSELSDAG....


WEEHUU ... fletningen har reddet min dag! :-)

Jeg kan godt efterhånden være godt træt af mit korte hår som man ikke kan lave nogle frisure med! Men har altid elsket fletninger og har fundet ud at man faktisk kan lave tons vis af flotte og spændende frisure hvor fletningelementet indgår ;-) har lige fundet "et par" billeder frem til jer af nogle af de frisurer jeg bedst kan lide! Plus nogle billeder af én frisure min kusine fik lavet på mig i dag ;-)














HOMEMADE BRAIDS

Min kusine prøvede at fikse mit hår og det skulle ligne en trashy og lidt rodet fransk fletning med knold på toppen ;-) Synes faktisk resultatet blev godt! Tror ikke det er noget jeg kan lave på mig selv, men kan rigtig godt lide frisuren så måske jeg skulle få lært at lave den på mig selv hehe ;-) Hvad synes i?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar