søndag den 20. november 2011

onsdag i KBH

Igen i onsdags var jeg en tur på tre dage til København ;-) Denne gang var jeg på tur med min klasse, men derfor var der dog stadig tid til veninderne! Onsdag tog jeg op til min rigtig gode veninde Anne sammen med et par andre veninder og en af mine venner! Og kæft vi hyggede os, og der kom vidst lige for meget alkohol indenbords ;-) Men aftenen var rigtig god, og vi endte med at tage i byen på noget der hedder RUST! Her får i lidt billeder af aftenen ;-)









7 kommentarer:

  1. Hvor er dine leggings/bukser fra? :)

    SvarSlet
  2. Det er nogle jeg selv har syet ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er din grå trøje fra? :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er din grå trøje fra? :D

    SvarSlet
  5. Det er faktisk min venindes men den er fra Acne :-)

    SvarSlet
  6. fedt, har du nogen ide til hvor man kan købe nogle som ligner? (buskerne)

    SvarSlet
  7. Hm .. altså de laver jo "læder" leggings og bukser mange steder, fx. Topshop, H&M, Gina Tricot ved jeg hvertfald har haft nogle som godt kunne ligne ;-)

    SvarSlet